Bekijk de Swapscan werkwijze voor het selecteren van de meest geschikte (refurbished) PDA / scanner oplossing voor uw specifieke toepassing.

  1. Bekijk ons huidige scanner aanbod en kies de PDA / scanner van uw voorkeur.
  2. Maak een account aan en neem contact met ons op voor uw gewenste vraag en/of bestelling.
  3. Vervolgens doen wij een gegevenscheck. Na controle verwerken wij uw concept bestelling definitief. Houd er rekening mee dat wij bij elke concept bestelling eenmalige opstartkosten rekenen voor onze werkzaamheden.
  4. Na verwerking van de bestelling gaan wij direct voor u aan de slag om een Swapscan contract op te stellen. Deze wordt per e-mail naar u toegestuurd ter ondertekening. Wanneer u vragen of andere wensen heeft kunt u dit per e-mail aan ons kenbaar maken.
  5. Tot slot: Na ontvangst van het ondertekende contract versturen wij de toestellen naar u of uw klant.

Toch vragen gedurende het bestelproces? Wij staan altijd voor u klaar om mee te denken, dus neem gerust contact met ons op via onderstaande button.

Bedankt voor uw vertrouwen in Swapscan en we zien uw bestelling graag tegemoet!